Banking Mohtasib Pakistan Online Complaint Lodgement Form For Complaint Submission Tutorial Click here Important Note: اہم نوٹ 1.The Banking Mohtasib Pakistan entertain complaints against Schedule Banks. بینکنگ محتسب پاکستان شیڈول بینکوں کے خلاف شکایات کا ازالہ کرتا ہے۔ 2. The Banking Mohtasib Pakistan has no jurisdiction to entertain complaints against State Bank of Pakistan, Micro Finance Banks, Investments Banks, etc. بینکنگ محتسب پاکستان کے پاس اسٹیٹ بینک آف پاکستان، مائیکرو فنانس بینکس، انوسٹمنٹ بینکس وغیرہ کے خلاف شکایات کا ازالہ کرنے کا کوئی اختیار نہیں ہے۔ 3. The Banking Mohtasib Pakistan does not have the powers to direct that Loans, Advances, Credit Cards, etc and related wavers be given/allowed to an applicant. بینکنگ محتسب کو یہ ہدایت دینے کا اختیار نہیں ہے کہ کسی درخواست دہندہ کو قرض، ایڈوانس اور کریڈٹ کارڈ یا ان سے متعلق کسی بھی قسم کی رعایت دی جائیں۔ 4. Service Related Issues of Bank employees/ officers, Contractual obligations that are not related to Banking Products and Services are not in purview of Banking Mohtasib Pakistan. بینک ملازمین/افسران کے ملازمت سے متعلق مسائل، معاہدہ کی ذمہ داریاں جو بینکنگ مصنوعات اور خدمات سے متعلق نہیں ہیں، بینکنگ محتسب پاکستان کے دائرہ کار میں نہیں ہیں۔ Fields marked with an * are mandatory. -والے خانےمیں پُرکرنا لازمی ہے * Complainant Details شکایت کنندہ کی تفصیلات *Status of Complainant شکایت کنندہ کی حیثیت: Choose any Self On Behalf *Your Name نام: *Your Relation with complainant شکایت کنندہ کے ساتھ آپ کا رشتہ: choose any Father Mother Sister Brother Son Relative Friend Employee Other *Type of Complainant شکایت کنندہ کی قسم Choose any Business Individual Bank *Bank customer ID Card # بینک کے صارف کا شناختی کارڈ: Pakistani پاکستانی: Choose any CNIC B form NICOP Choose any Passport POR Choose any Afghanistan China Kashmir Saudi *Father’s / Husband’s Name والد/شوہر کا نام: *Title ٹائٹل: choose any Mr Mrs Ms *Name of Complainant شکایت کنندہ کا نام: *Gender جنس: choose any Male Female Others Bank customer Occupation بینک کسٹمر کا پیشہ: Choose any Service Business HouseHold Others Phone Office:(If any) فون آفس: *E-mail ای میل: *Current Country of Residence رہائش کا موجودہ ملک: Choose any Pakistan Overseas *Province/state صوبہ/ریاست: Choose any *City شہر: Choose any Phone Residence: (If any): رہائش گاہ فون نمبر *Mobile Number موبائل نمبر: Fax No: (If any) فیکس نمبر *Postal Address ڈاک کا پتہ: Complaint Details شکایت کی تفصیلات *Name of Bank بینک کا نام: Choose any Al Baraka Bank Limited Allied Bank limited Askari bank Limited Bank Al Habib Limited Bank Alfalah Limited Bank Islami Pakistan Limited Citi Bank Deutsche Bank Ag Dubai Islamic Bank Limited Faysal Bank Limited First Women Bank Limited Habib Bank Limited Habib Metropolitan Bank Limited Industrial and Commercial Bank of China Limited Industrial Development Bank of Pakistan JS Bank Limited MCB Islamic Bank Ltd (MIB) Meezan Bank Limited Muslim Commercial Bank Limited National Bank of Pakistan Punjab Provincial Cooperative Bank Limited Samba Bank Limited Silk Bank Limited Sindh Bank Limited SME Bank Limited Soneri Bank Limited Soneri Bank Limited Standard Chartered Bank Summit Bank Limited The Bank of Khyber The Bank of Punjab The Bank of Tokyo-Mitsubishi MUFJ Limited United Bank Limited Zarai Taraqiati Bank Limited *Branch against which complaint is being lodged بینک کی شاخ: *Branch City: (If any) برانچ کا شہر: Choose any Abbottabad Ahmedpur East Akora Khattak Aliabad Amangarh Arif Wala Attock Awaran Badin Bagh Bahawalnagar Bahawalpur Bahrain Bannu Barikot Barkhan Batkhela Bela Bhag Bhakkar Bhalwal Bhimber Buleda Burewala Chakwal Chaman Charsadda Chilas Chiniot Chishtian Chitkan Chitral Dadu Daharki Dalbandin Darel Daska Dera Allah Yar Dera Bugti Dera Ghazi Khan Dera Ismail Khan Dera Murad Jamali Dhadar Dir Duki Dureji Eidghah Faisalabad Ferozewala Gahkuch Gajjar Mashkay Gambat Ghanche Ghotki Gilgit Gojra Gujranwala Gujrat Gwadar Hafizabad Hala Hangu Haripur Harnai Haroonabad Hasilpur Hattian Haveli Havelian Hub Huramzai Hyderabad ICT Jacobabad Jamrud Jaranwala Jatoi Jehangira Jhang Jhelum Jiwani Kabal Kamalia Kamber Ali Khan Kamoke Kandhkot Karachi Karak Kashmore Kasur Khairpur Khalabat Khanewal Khanozai Khanpur Kharan Kharmang Khipro Khushab Khuzdar Khwazakhela Kohat Kohlu Kot Abdul Malik Kot Addu Kotli Kotri Lahore Lakki Marwat Landi Kotal Larkana Layyah Lodhran Loralai Machh Mandi Bahauddin Mansehra Mardan Mastung Matli Matta Mehar Mehrabpur Mianwali Mingora Mirpur Mirpur Khas Mirpur Mathelo Moro Multan Muridke Musakhel Muslim Bagh Muzaffarabad Muzaffargarh Nagar Nal Narowal Naushahro Feroze Nawabshah Nawan Shehr Neelam Valley Nowshera Nushki Okara Ormara Pabbi Paharpur Pakpattan Pano Akil Paroa Pasni Peshawar Phander Pishin Poonch Qalat Qilla Abdullah Qilla Saifullah Quetta Rahim Yar Khan Ratodero Rawalpindi Risalpur Rohri Roundu Sadda Sadiqabad Sahiwal Sakrand Sambrial Samundri Sanghar Saranan Sargodha Sehwan Sharif Shabqadar Shahdadkot Shahdadpur Shahrug Sheikhupura Shigar Shikarpur Sialkot Sibi Skardu Sohbatpur Sudhanoti Sui Town Sukkur Surab Swabi Takht-i-Bahi Tall Tando Adam Khan Tando Allahyar Tando Jam Tando Muhammad Khan Tangi Tank Tasp Taxila Thatta Thul Timargara Topi Tordher Tump Turbat Umerkot Usta Mohammad Uthal Utmanzai Vehari Wadh Wah Cantonment Washuk Wazirabad Winder Zaida Zehri Zhob Overseas * Account title in Bank اکاؤنٹ کا عنوان: Account Number: (If any) اکاؤنٹ کا نمبر: Debit / Credit Card Number ڈیبٹ / کریڈٹ کارڈ نمبر: Select Card Credit Card Debit/ATM Card *Date of Incident واقعہ کی تاریخ: *Date on which complaint is lodged with bank بینک کو درج کی گئی شکایت کی تاریخ: Amount Claimed: (If any) دعوی کردہ رقم: *Complaint in detail: شکایت کی تفصیل: *Relief claimed: رعایت درکار: *Complaint Category شکایت کا زمرہ: Choose any ATM Exporters Frauds Importers Internet Banking Mobile Banking/Mobile app Remittance Service Inefficiency Others Document attachment منسلک دستاویز : I do hereby solemnly affirm and declare on Oath as under :- میں اس کے ذریعے پختہ طور پر اقرار کرتا ہوں اور ذیل میں دی گئی حلف کو قبول کرتا ہوں۔ 1. That the matter directly and substantially in issue in my complaint; میری یہ شکایت بلواسطہ یا بلاواسطہ : a) Is not under investigation by SBP اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے زیرِ تفتیش نہیں ہے۔ b) Is not pending adjudication in any court of law, quasi-judicial forum or before any Mohtasib. کسی عدالت، نیم عدالتی فورم یا کسی محتسب دفتر میں زیر التواء نہیں ہے۔ c) Nor has already been decided by any court, quasi-judicial forum or any Mohtasib. اس سے پہلے کسی عدالت، نیم عدالتی فورم یا کسی محتسب نے فیصلہ نہیں کیا ہے۔ 2. That I have served the Mandatory Notice on the Bank. کہ میں نے بینک کو لازمی نوٹس جاری کر دیا ہے۔ 3. Further that: مزید یہ کہ a)My complaint is not related to Banks policies matter. میری شکایت کا تعلق بینکوں کی پالیسیوں سے نہیں ہے۔ b)My complaint is not a duplicate to any of my previous complaint of same nature to Banking Mohtasib. میں نے یہ شکایت اس سے قبل بینک محتسب پاکستان میں درج نہیں کرو۱ئی ہے۔ That whatever has been stated above is true and correct to the best of my knowledge and belief and nothing has been concealed there from. کہ جو کچھ اوپر بیان کیا گیا ہے وہ میرے بہترین علم اور یقین کے مطابق صحیح ہے اور اس میں کوئی چیز مخفی نہیں ہے۔ Enter Text This is not case sensitive. × File Attachment ( فائل منسلک کریں ) Formats Allowed: (.txt, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .msg, .rtf, .pdf, .jpg, .jpeg, .gif, .png, .csv, .htm, .html, .xml) Total Space: 2MB Balance: 2MB Name ( نام ) File size (فائل کا سائز ) Action (عمل ) Important Note: اہم نوٹ Documents can also be sent by courier in 15 days. (کاغذات 15 دنوں میں بذریعہ کورئیر بھی بھیجی جا سکتی ہیں۔ ) Do not send originals while sending documents through courier. ( کسی بھی صورت میں اصل کاغذات نہ بھیجیں۔ ) Attach relevent document such as :متعلقہ دستاویز منسلک کریں جیسے CNIC ( قومیت کا شناختی کارڈ ) Proof of complaint lodged with banks ( بینکوں میں درج شکایت کا ثبوت ) Response recived from bank (if any) etc. (بینک سے موصول ہونے والا جواب (اگر کوئی ہے) وغیرہ. )